طراحي و چاپ كاتالوگ در اصفهان

 

آشنايي با نقش آبرنگ

مجموعه نقش آبرنگ از سال ۱۳۹۰ فعاليت خود را در شهر تاريخي و هنري اصفهان آغاز كرد و در ابتدا با طراحي هاي گرافيكي در زمينه طراحي انواع كاتالوگ ، بروشور ، آرم و لوگو و … توانست تا حدودي خود را در ميان انبوه شركت هاي طراحي مطرح سازد تا اينكه رفته رفته و با توجه به ضرورت تبليغات و همچنين در راستاي توسعه اين مجموعه در سال ۱۳۹۶ با اخذ مجوز رسمي كانون آگهي و تبليغات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان به همين نام ( كانون آگهي و تبليغات نقش آبرنگ) به شماره مجوز ۰۴۰۱۱۴۴۴ وارد عرصه جديدي از تبليغات حرفه اي گرديد. درحال حاضر اين مجموعه با بهره گيري از پرسنل و طراحان متخصص در زمينه تبليغات،برندينگ،بازاريابي طراحي و چاپ ، مفتخر است تا بتواند با خلق ايده هاي نو و تازه ،ارائه خدمات يكپارچه با كيفيت و مقرون به صرفه و استفاده از مشاوره اساتيد برجسته دانشگاهي نقش پر رنگ و البته هماهنگ در رونق كسب وكار شما مشتريان عزيز داشته باشد.

 

طراحي و چاپ كاتالوگ در اصفهان

كاتالوگ ها و بروشور ها برگه ها و يا كتابچه هايي هستند كه براي توضيح كليات و جزئيات يك محصول و يا يك خدمت يا آگاه سازي يك موضوع به كار مي روند. طراحي و چاپ كاتالوگ و بروشور بسيار مهم است و تاثير آن را بيشتر مي كند. آژانس تبليغاتي نقش آبرنگ در زمينه طراحي و چاپ كاتالوگ و بروشور در اصفهان مي تواند به شما در اجراي هر چه بهتر تبليغات گرافيكي از جمله طراحي و چاپ كاتالوگ و بروشور كمك كند.

طراحي كاتالوگ و بروشور

طراحي و چاپ كاتالوگ بهترين وسيله جهت ارائه اطلاعاتي مكتوب يا مصور است – طراحي كاتالوگ ابزاري براي بيان، آموزش و يا نحوه استفاده از يك دستگاه يا كالا مي باشد و يا به عبارت ديگر، در طراحي و چاپ كاتالوگ در اصفهان بيشتر از آنكه جنبه تبليغاتي آن مهم باشد، جنبه آموزشي آن مورد تاكيد و توجه است. طراحي كاتالوگ نسبت به مقدار و نوع اطلاعات صورت مي گيرد و تعداد صفحه هر چقدر هم كه زياد باشد، تاثيري در چارچوب و اصول طراحي كاتالوگ ندارد. كاتالوگ ها داراي انواع گسترده اي از شكل ها هستند.

انواع طراحي و چاپ كاتالوگ

ساده ترين نوع آن، يك برگه يك رو است. فرم هاي مفصل تر كاتالوگ ها نيز داراي جلد و تعداد صفحات زياد هستند. همين طور انواع ديگري از طراحي و چاپ كاتالوگ ها هستند كه داراي اشكال پيچيده اي هستند و در يك قالب جا مي گيرند و هدف همه آن ها معرفي محصولات، خدمات، تاريخچه، دوره هاي آموزشي و رساندن اطلاعاتي به اين شكل است. اما نكته اي كه اكثرا به آن توجه نمي كنند، تفاوت بين كاتالوگ است – كاتالوگ وسيله اي براي بيان، آموزش و يا دستورالعمل استفاده از يك دستگاه يا كالا مي باشد و يا به بياني ديگر، در كاتالوگ بيشتر از آنكه جنبه تبليغاتي آن مطرح باشد، جنبه آموزشي آن مورد تاكيد و توجه است حال با توجه به نكته فوق، طراحي كاتالوگ نيز بايد نسبت به هدف كاتالوگ صورت پذيرد تا علاوه بر انتقال آسان موضوع زيبايي خاص خود را نيز حفظ كند. براي فهم بهتر موضوع از نمونه كارهاي طراحي و چاپ كاتالوگ هاي ما ديدن كنيد.

كلمات كليدي:

چاپ سررسيد اختصاصي ۹۹

چاپ سررسيد شيك ۹۹

چاپ سالنامه ۹۹

چاپ تقويم روميزي اختصاصي ۹۹

تقويم روميزي شيك ۹۹

سررسيد و تقويم ۹۹

هداياي تبليعاتي خاص

 


modiran-sanat

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : كاتالوگ ,طراحي ,تبليغات ,توجه ,بروشور ,اصفهان ,طراحي كاتالوگ ,كانون آگهي ,جنبه آموزشي ,مورد تاكيد ,تقويم روميزي ,براي بيان، آموزش
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
خرید سکه ساکر استارز محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

الف‌با بازاریابی و خلاقیت آگاهی بخش PULSE پایه طراحی سایت هود صنعتی استیل درامد میلیونی درخانه Terri فناوري اطلاعات و ارتباطات soheilgraphic